Dieta na potencję

5 listopada 2019 Dieta na potencje

Dieta na poprawę potencji zakłada spożywanie artykułów bogatych w takie składniki jak arginina, cynk i selen. Postaramy się również podpowiedzieć, jakich produktów absolutnie unikać, by móc cieszyć się na długo doskonałym samopoczuciem i szeroko pojętym zdrowiem. Pamiętaj, że rady zawarte w artykule trzeba dopasować do swojego stanu zdrowia oraz trybu życia.

Dieta na potencję – co jeść, aby zwiększyć poziom testosteronu?

Wielu mężczyznom zależy na długiej erekcji. Czas jej trwania determinuje ilość testosteronu. Starając się więc skomponować jak najbardziej zbilansowaną dietę na potencję, warto brać pod uwagę preparaty oraz produkty, które zawierają cynk. Ten pierwiastek ma istotny wpływ na funkcjonowanie męskiej prostaty. Jego odpowiednia ilość pomaga w utrzymaniu w dobrym stanie prostaty. Aby dostarczać odpowiednią ilość cynku do organizmu, warto spożywać takie pokarmy jak:

  • owoce morza,
  • orzechy,
  • otręby,
  • pełnoziarniste pieczywo.

Dieta na potencję powinna również być bogata w selen. Jest to silny antyoksydant, który występuje w płynie nasiennym. Niestety, z każdym kolejnym wytryskiem, zmniejsza się jego ilość. Oto produkty, które należy spożywać, by uzupełnić poziom selenu:

  • brązowy ryż,
  • chude mięso,
  • ryby,
  • pestki dyni.

Niezwykle istotna w męskiej diecie jest również arginina. To substancja znana sportowcom, która występuje naturalnie w organizmie człowieka. Z czasem jej ilość spada, co oznacza, że trzeba dostarczać ją organizmowi z zewnątrz. Aby dostarczyć tego pierwiastka organizmowi, należy spożywać:

  • żółtka jaj,
  • czerwone mięso,
  • drób,
  • niektóre ryby, np. makrele.

Ważne, by w diecie na potencję przeważały cukry złożone, zamiast prostych. Dlatego też warto wprowadzić do swojej diety takie produkty jak:

  • brązowy ryż,
  • ziemniaki,
  • warzywa bulwiaste,
  • rośliny strączkowe.
5 listopada 2019 Dieta na potencje