Naturalne metody na lepszą potencję

5 listopada 2019 Dieta na potencje

Niezależnie od tego, jaki tryb życia prowadzisz: czy jesteś olimpijskim sportowcem, pracownikiem administracji publicznej, czy też kierowcą zawodowym – możesz zwiększyć swoją potencję i poprawić jakość życia seksualnego.
Panowie, nie oszukujmy się - współczesne tempo życia: niska jakość diety, stres oraz brak aktywności fizycznej to tylko niektóre z przyczyn obniżenia libido. Szacuję się, że na zaburzenia potencji cierpi obecnie 1,5 mln mężczyzn i tylko nieliczny zgłaszają się po pomoc do specjalisty. Jak temu zaradzić? Czy istnieją naturalne metody dla polepszenia jakości życia seksualnego. Owszem! Przeczytaj uważnie i wypróbuj kilka z nich!

Przyczyny obniżonej potencji

Po pierwsze i najważniejsze: zastanówmy się nad czynnikami, które mogą się przyczyniać do obniżenia możliwości seksualnych i wyeliminujemy:

  • długotrwały stres i przemęczenie organizmu,
  • nieodpowiednią dietę, czyli spożywanie posiłków ubogich w witaminy i minerały, a także zdrowe tłuszcze,
  • zażywanie leków, które mają zdolność obniżenia funkcji seksualnych np. leki przeciwdepresyjne, przeciwhistaminowe, opioidowe,
  • niską aktywność fizyczną – np. popołudnia spędzone w towarzystwie pilota od telewizora,
  • zbyt częste spożywanie cukru, alkoholu, kofeiny oraz palenie tytoniu,
  • masturbację i oglądanie pornografii.

Istnieje jednak wiele naturalnych sposobów, by poprawić swoją moc seksualną i cieszyć pełną satysfakcją.

Dieta  - naturalny sposób na lepszą potencję

Jeśli nie dostarczymy naszemu organizmowi wszystkich niezbędnych składników do prawidłowego funkcjonowania, to nie możemy oczekiwać przypływu sił witalnych.
Zdrowa, zróżnicowana dieta, obfitująca w naturalne i nieprzetworzone produkty to podstawa. Dla mężczyzn szczególnie ważne jest uzupełnianie w jadłospisie takich składników jak:

  • Cynk - znajdziemy go pieczywie ciemnym, kaszy gryczanej, roślinach strączkowych, serach żółtych i owocach morza, a także w mięsie i podrobach, w mleku, warzywach i owocach. Jednym z najlepszych źródeł cynku są pestki dyni i słonecznika oraz migdały.
  • Wapń - jego najlepszym źródłem są tłuste produkty mleczne, a także produkty roślinne, takie jak: nasiona fasoli, szpinak, orzechy. 
  • Witamina D - wytwarzana jest w skórze pod wpływem słońca, ale można ją znaleźć w produktach pokarmowych: np. jajkach, produktach mlecznych – głównie serach dojrzewających, w wątróbce oraz olejach roślinnych. 
  • Nienasycone kwasy tłuszczowe czyli NNKT, których organizm człowieka sam nie wytwarza i które muszą być dostarczane z żywnością. Warto ich szukać w olejach jadalnych: lnianym, słonecznikowym, z wiesiołka, ogórecznika, z pestek dyni oraz w produktach pochodzenia morskiego: makrele, łososie, sardynki. 
  • Selen - jeden z najbardziej niedocenionych składników męskiej diety, znajdziemy go przede wszystkim w orzechach brazylijskich, otrębach, brązowym ryżu, czosnku, śledziach, sardynkach, brokułach.

Naturalne metody na lepszą potencję to także zioła, które mają swoje zastosowanie od wieków i cieszą się ogromną skutecznością. Oto kilka z nich:

  • Liść Damiana,
  • Korzeń Żeń-szenia Syberyjskiego,
  • Palma Sabałowa,
  • Jagody Jałowca Brazylijskiego,
  • Korzeń Maca,
  • Lukrecja,
  • Miłorząb Japoński.
5 listopada 2019 Dieta na potencje